Brainloop
Brainloop Profieloverzicht
Brainloop’s veilige dataroom oplossing biedt gegevensbescherming en de mogelijkheid voor een veilige samenwerking binnen een organisatie tijdens het delen van interne en externe informatie.
Brainloop’s doel is om samenwerking en productiviteit binnen en buiten een organisatie te vergemakkelijken zonder dat dit ten kosten gaat van de beveiliging en controle over gegevens.
Het doel van het platform is om gevoelige inhoud van een organisatie te beschermen, vooral tijdens het delen ervan met derde partijen.
Wat doet Brainloop het beste?
Brainloop faciliteert efficiënt bedrijfsbeheer zonder dat dit ten kosten gaat van de beveiliging, controle of toezicht op belangrijke documenten. Dit omvat communicatie op bestuursniveau, zoals bestuurskamers en directiecomités, gevoelige informatie over fusies en samenwerkingen, due-diligence en intellectueel eigendom. De beveiligde dataroom van Brainloop zorgt ook voor een veilige samenwerking en faciliteert daarnaast beheer van vastgoedportefeuilles.
De Brainloop oplossing bestaat uit zes producten die samen de totale oplossing vormen.
Functies
De belangrijkste kenmerken van Brainloop’s oplossing zijn:
- Cloudgebaseerd
- Bescherming van vertrouwelijke bestanden met traceerbare beheerlogboeken
- Veilige interne en externe bestands- en mapsamenwerking die bescherming biedt tegen onbevoegde toegang
- Mogelijkheid om toegangsrechten voor alle of bepaalde gebruikers direct in te trekken
- Beleid van gegevensbescherming kan op elk moment worden gewijzigd of bijgewerkt
- Altijd en overal bereikbaar, met uw laptop, tablet of mobiele telefoon
- Synchronisatie op alle apparaten, zowel online als offline
- Integratie met Microsoft 365 voor extra efficiëntie
- Ruime keuze aan landen voor gegevensresidentie
- Vereisten voor gegevensbescherming en privacy compliance
- Digitalisering van zaken in beveiligde mappen voor papierloze omgevingen
- Efficiënt beheer van administratie en documenten voor (persoonlijke) assistenten
- Documentatie met versiegeschiedenis in opdracht van management of voor een wettelijke vereiste met één druk op de knop
- Online portal voor klantenondersteuning
Brainloops Oplossingen
Brainloop’s oplossing bestaat uit 6 componenten:
- Brainloop Vergadersuite. Een beveiligde en efficiënt platform voor voor, tijdens en na een meeting.
- Brainloop Board Suite. Een efficiënt portaal voor persoonlijke assistenten en beheerders om vergaderagenda’s samen te stellen, de vergaderpakketten te verzamelen en deze voor een vergadering aan deelnemers te distribueren. Tijdens de vergadering is het mogelijk om te notuleren en acties toe te wijzen.
- Brainloop Bestuurskamer. Een app die het voor directieleden mogelijk maakt om op directieniveau voor en na een meeting documenten te ontvangen, bewerken en delen.
- Brainloop Deal Room. Een zeer veilige, fraudebestendige portal die belangrijke informatie bevat tijdens het proces van bedrijfskritieke deals, denk aan beursintroducties, vijandige overnames, fusies en overnames, due diligence of een licentieovereenkomst. Het essentiële aspect van Deal Room is dat het partijen van buitenaf de mogelijkheid biedt om anoniem de documenten te bekijken, denk aan: juridische adviseurs, externe investeerders en andere betrokken partijen.
- Brainloop Samenwerkingsruimte. Wanneer documenten extern worden gedeeld, faciliteert de samenwerkingsruimte hun bescherming, door geïntegreerd rechtenbeheer, deze geeft alleen de beoogde ontvangers toegang tot de informatie.
- Brainloop My Room. Een beveiligde portal voor het synchroniseren en delen van bestanden zorgt voor voortdurende beveiliging, zelfs wanneer deze zich op het bureaublad van de beoogde kijker bevindt. My Room biedt inzicht of iemand anders er toegang toe heeft gehad en registreert deze traceerbaarheid om te voldoen aan de nalevingsvoorschriften rond belangrijke deals en transacties.
- Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Servicedienst
Mobiele versie
Webversie
Webinars
Online modus
Persoonlijke benadering
Documentbeveiliging
128-bits SSL-codering |
256-bits SSL-codering |
Reservekopie van gegevens |
Document vervalt |
Dynamische watermerken |
ISO 27001 gecertificeerd |
SSAE 16 gecertificeerd |
Aan Opslaan / Aan Encryptie openen |
Bescherming van toegang
Mobile Device Management |
Permissiegroepen |
Stel gebruikersrechten in |
Authenticaties met twee factoren |
Gebruikersinterface
Branded Website |
Bulk uploads |
Sleep bestanden en zet ze neer |
Zoek volledige text |
Vraag en antwoord sectie |
Microsoft Office-integratie |
Windows Explorer-integratie |
In documentkoppeling |
Toegankelijkheid
iPad-applicatie |
Mobiele apparaatinterface |
Ondersteuning voor meerdere talen |
Geen software vereist |
Audit/Rapport
Auditlogboeken |
Automatische auditrapporten |
Documentversiebeheer |