WatchDox by BlackBerry
BlackBerry Workspaces overzicht
BlackBerry Workspaces, ook wel bekend als Watchdox BlackBerry, brengt bescherming op bestands-niveau voor documenten binnen en buiten de zakelijke firewall van een bedrijf. IT en andere gebruikers kunnen een gedeelde werkruimte voor interne en externe gebruikers maken. Hierin kan worden samengewerkt, ondertekent, gemarkeerd en er kan commentaar gegeven worden door interne en externe gebruikers.
De 256-bit encryptie zorgt voor een beschermende laag over alle data die rondgaat. Gebruikers kunnen het platform bereiken op Windows, Apple of Android voor maximale flexibiliteit.
Toegang wordt verleend op basis van de rol van de gebruiker. Een bewerkingsgeschiedenis wordt gebruikt om op documentniveau gebruik en toestemming van een bestand bij te houden.
Waar is de BlackBerry Workspaces in gespecialiseerd?
De BlackBerry Workspaces draait om veiligheid op bestandsniveau, Dit wordt op drie manieren aangeboden voor het opslaan, synchroniseren en delen van bestanden in mappen:
- Send
- Collaborate
- Secure Plus
Alle versies zijn beschikbaar op maandelijkse of jaarlijkse termijn.
De BlackBerry Workspaces pakt ook de dreiging van ransomware, malware en andere vormen van cyberaanvallen aan door de systeembeheerders de gecentraliseerde mogelijkheid te bieden om bestanden te herstellen. De toegangspunten die zijn aangetast door de malware kunnen worden bevroren vanaf de IT-afdeling, waardoor de getroffen bestanden worden geïsoleerd.
Deze oplossing voorkomt de noodzaak om losgeld aan aanvallers uit te betalen. Je kunt bestanden en mappen namelijk simpelweg herstellen naar de oude staat voordat de aanval plaatsvond. Bovendien kunnen de gebruikers hierdoor productief blijven, en de IT-beheerders hoeven alleen maar op de achtergrond diagnostische werkzaamheden uit te voeren.
Eigenschappen
De meest kenmerkende eigenschappen van de BlackBerry Workspaces zijn de volgende:
- Keuze uit Cloud, op locatie of een hybride oplossing
- Microsoft 365-integratie voor soepele uploads en een goede gebruikerservaring
- Bestanden en mappen kunnen gesynchroniseerd worden op verschillende apparaten
- Productiviteitsfuncties zoals een gedeelde werkruimte, het kunnen synchroniseren van grote bestanden en het delen van een persoonlijke werkruimte.
- Elektronische ondertekening van document, watermerk en de alleen-lezen-functionaliteit om samenwerking aan juridisch gevoelige documenten makkelijker te maken.
- Volledige end-to-end bestandsbeveiliging op de server, onderweg en op het lokale apparaat
- De belangrijke beveiligingsfuncties zijn onder andere 2FA, SSO, een wachtwoord beleid en geautoriseerde toegang
- Snelle en gemakkelijke bestandsuploads
BlackBerry Workspaces oplossingen
The BlackBerry Workspaces oplossing bestaat uit 3 grote edities:
- Send: dit is het instapmodel dat gebruiker-gebaseerde synchronisatie- en deelfunctionaliteit faciliteert. Verzenden zorgt ervoor dat het delen op bestandsniveau veilig kan gebeuren. Dit zorgt voor efficiënte documentopslag en gebruikersproductiviteit. Soepele synchronisatie door verschillende apparaten, besturingssystemen en browsers zorgt voor efficiënt persoonlijke gebruik en samenwerking.
- Collaborate: bevat de elementen van de verzend-editie en je kan er maximaal 10 MB aan documenten mee delen.
- Secure Plus: de beste BlackBerry Workspaces versie die alles bevat van de eerdere edities. Daarnaast biedt deze versie ook de hoogste beveiligingsfuncties. Het maakt integraties mogelijk tussen andere Cloud-opslagomgevingen en een reeks bedrijfsapplicaties.
- Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Servicedienst
Mobiele versie
Webversie
Online modus
Documentbeveiliging
256-bits SSL-codering |
Dynamische watermerken |
SSAE 16 gecertificeerd |
Virusscanning |
Bescherming van toegang
Mobile Device Management |
Meervoudige-factorverificatie |
Permissiegroepen |
Gebruikersrechten |
Gebruikersinterface
Branded Website |
Bulk uploads |
Sleep bestanden en zet ze neer |
Microsoft Office-integratie |
Vraag en antwoord sectie |
Toegankelijkheid
iPad-applicatie |
Mobiele apparaatinterface |
Audit/Rapport
meldingen |